Tilaus- ja toimitusehdot
Tilaus- ja toimitusehdot
Myymme tuotteita yrityksille ja yksityishenkilöille Suomeen. Pidätämme oikeuden toimitusehtojen ja hintojen muutoksiin. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron. Ostoille on 18 vuoden ikäraja (ellei huoltaja kirjallisesti hyväksy ostoa).
Tilaaminen
Verkkokaupassamme on helppoa ja turvallista tehdä ostoksia. Tilattavat tuotteet valitaan kotisivuilla lisäämällä ne ostoskoriin. Tilaus lähetetään maksamalla ostoskorin sisältö verkkokaupan kassatoiminnossa. Tilauksen ja maksun saatuamme toimitamme tavarat muutamassa päivässä. Mikäli tuote on päässyt loppumaan, ilmoitamme siitä heti. Lähetämme kaikki pyörät kasattuina ja säädettyinä. Pyörät toimitetaan lähimpään Matkahuollon toimipisteeseen. Pyörän voi myös saada ovelle asti lisähinnasta.
Kaikki hinnat sisältävät arvonlisäveron. Ostohetkellä voimassa oleva hinta näkyy tuotteen vieressä. Tehdessäsi tilauksen hyväksyt nämä toimitusehdot, tuotteiden hinnat sekä toimituskulut. Mikäli tilaushetkellä annetaan sähköpostiosoite, tilauksesta lähetetään tilausvahvistus sähköpostitse. Tilausvahvistuksesta ilmenevät tilatut tuotteet sekä hinta.
Hintatieto
Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron.
Maksaminen
Klarna Checkout
Yhteistyössä Klarnan kanssa tarjoamme maksutavoiksi laskun sekä erä-, kortti- ja suoramaksun. Tämä maksuratkaisu on nimeltään Klarna Checkout.
Henkilötietoja käsitellään henkilötietolain mukaisesti. Klarna käyttää henkilötietoja asiakasanalyysien tekemiseen, henkilön tunnistamiseen, luottokelpoisuusarviointiin ja markkinointitarkoituksiin. Henkilötunnusta käytetään asiakasnumerona asiakashallinnollisista syistä.
Luotonantaja Klarna Tilissä on Klarna AB (Y-tunnus SE556737-0431). Jos sinulla on tiliin liittyvää kysyttävää voit ottaa yhteyttä asiakaspalvelu@klarna.fi tai soittamalla numeroon 09- 42599771.
Yleiset ehdot löydät täältä. Vakiomuotoiset eurooppalaiset kuluttajaluottotiedot löydät täältä.
Toimitus
Tilauksia postitetaan arkipäivisin. Varastosta toimitettavien tuotteiden toimitusaika on yleensä 1-3 arkipäivää. Toimituskulut määräytyvät valitun toimitustavan, mahdollisten lisäpalvelujen, tilauksen painon ja koon mukaan. Näet toimituskulut verkkokaupan kassatoiminnossa ennen tilauksen lopullista hyväksymistä.
Mikäli tuote on kadonnut tai vioittunut toimituksen aikana, tulee tästä ilmoittaa viipymättä, mutta kuitenkin 14 vuorokauden kuluessa verkkokaupalle. Toimituksessa vioittuneista paketeista tulee viipymättä ilmoittaa toimituksesta vastanneelle yhtiölle.
Lunastamattomat paketit
Tuotteista jotka jäävät asiakkaalta lunastamatta veloitamme rahdin, paluurahdin ja käsittelymaksun. Yhteensä 100 Euroa. Tilavilla lähetyksillä rahtiin lisätään lisäkustannuksia hinnaston mukaan.
Palautukset
Verkkokaupan yksityisasiakkaalla (ei yrityksillä) on kuluttajansuojalain mukainen 14 vuorokauden vaihto- ja palautusoikeus. Asiakkaalla on oikeus vaihtaa tai palauttaa osa tai kaikki tilauksen tuotteet. Palautettavat tai vaihdettavat tuotteet tulee olla alkuperäispakkauksessa, käyttämättömiä ja myyntikuntoisia. Halutessasi palauttaa tai vaihtaa tuotteita, ota ensin yhteyttä verkkokauppaan ja kysy palautusohjeita. Liitäthän palautukseen mukaan nimesi, yhteystietosi sekä tilinumerosi mahdollista maksunpalautusta varten.
Tilauksen peruuttaminen, virhevastuu ja reklamaatiot
Ennen tilauksen toimitusta tilauksen voi peruuttaa kirjallisella ilmoituksella sähköpostitse.
Verkkokaupalla on lakisääteinen virhevastuu myydyistä tuotteista. Reklamaatiotapauksissa pyydämme olemaan yhteydessä asiakaspalveluumme. Kuluttajalla on oikeus viedä mahdolliset riitatilanteet kuluttajariitalautakunnan ratkaistavaksi.
Takuu ja reklamaatio
Kaikki reklamaatiot lähetetään osoitteeseen:
Salama Bike Oy
Ketunkatu 10 As 3
65350 Vaasa
Reklamaatioiden yhteydessä on syytä huomata:
Jos olet saanut viallisen tuotteen tai väärän tavaran, pyydämme, että otat välittömästi yhteyttä asiakaspalveluumme osoitteeseen: info@salamabike.fi.
Kuvaile ongelma mahdollisimman perusteellisesti. Sisällytä kuvaukseen valokuvia jos mahdollista. Ellemme pysty korjaamaan ongelmaa, saat luonnollisesti tilalle uuden, virheettömän tuotteen. Reklamaation sinun tulee laatia meiltä saamiesi ohjeiden mukaan. Mikäli toimitamme uuden tuotteen, palautamme mahdolliset rahtikulut 14 päivän kuluessa siitä päivästä kun olemme vastaanottaneet palautetun tuotteen. Tuotteen palautus meille ja rahan palautus asiakkaalle tulee tapahtua ilman turhia viiveitä.